لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
فقط صعود می خواهیم و بس

فقط صعود می خواهیم و بس

یوونتوسی ها در یک دیدار حساس و بسیار سخت از تیم منچستر سیتی انگلیس پذیرایی خواهند کرد و کیه لینی مدافع ارزشمند بانوی پیر بر این باور است که آنها باید صعودشان را قطعی کنند.

وی در این باره گفت: "من ترجیح می دادم که منچستر سیتی را آرام تر و امن تر ببینم."

"آنها تیمی پر از بازیکنان با استعداد هستند ، فکر می کنم اگر می توانستیم از فرصت آرام تر بودن آنها استفاده کنیم بسیار بهتر می شد."

"با توجه به اینکه صعودشان قطعی است ، در این نقطه از فصل می توانند آرامتر باشند. اما با وجود این در حال حاضر آنها فوق متمرکز و فوق تشنه برای رستگاری اند [اشاره به شکست ۴-۱ از لیورپول]."

"پس ما بازی فوق العاده ای را به پیش رو داریم ، زیرا می خواهیم چهارشنبه صعودمان را قطعی کنیم."

وی در ادامه به سری آ اشاره کرد و گفت:"فکر می کنم در جایگاهی قرار داریم که نمی توانیم در مورد اسکودتو صحبت کنیم.ما باید بازی به بازی پیش برویم. ما در بازی های اخیر قدری جایگاهمان را بهتر کرده ایم. مهم این است که بین الان و کریسمس باثبات باشیم."

"ما دوست داشتیم که از تیم هایی که بالاتر از ما قرار دارند چند امتیاز بگیریم. اما صدرنشینان ، بسیار خوب عمل کرده اند و این را در آن بازی ها نشان داده اند. ما باید جایگاهمان را حفظ کنیم و مثل چکش باشیم ، و تلاش کنیم که به آرامی در جدول بالا برویم."

"ما نباید فراموش کنیم که هدف اصلی ، همانطور که در طول فرجه ی مسابقات ملی توسط باشگاه خاطرنشان شد ، این است که در بین سه تیم بالای جدول باشیم."

"مقایسه ی توز و دیبالا؟ فکر می کنم آنها بازیکنان بسیار متفاوتی باشند ، شوتهایشان ، خصوصیات فیزیکی و همین طور تکنیکشان. شباهت آنها این است که پشت سر هم در یووه بودند و هر دو آرژانتینی هستند ، اما من خصوصیات آنها را بسیار متفاوت می دانم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: